ΤΟΠΙΚΑΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ

ΔΣ Ασπροπύργου για «Κλεισθένη»: σχέδιο για αδύναμους δήμους, ανίσχυρους Δημάρχους και Δημοτικά Συμβούλια «Βαβέλ»

Τι αποφάσισε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο Ασπροπύργου αναφορικά στο σχέδιο νόμου που αλλάζει τα δεδομένα στην τοπική αυτοδιοίκηση

Συζήτηση επί του Νομοσχεδίου «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι», που αφορά τη μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο Ασπροπύργου.

Σημειώνουμε πως το συμβούλιο συζήτησε και έλαβε απόφαση επί του σχετικού Ψηφίσματος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.).
  • Δείτε αναλυτικά τις αποφάσεις του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου στην αυριανή Έντυπη Έκδοση του «Θ»

Ακολουθούν αποσπάσματα της συνεδρίασης καθώς και η απόφαση με αρ 233

Μετά τη διαπίστωση της νόμιμης απαρτίας, ο Πρόεδρος, κ. Αντώνιος Νικ. Καραμπούλας, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και εισηγούμενος το 2o θέμα της ημερήσιας διάταξης, με τίτλο: «Συζήτηση επί του Νομοσχεδίου «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι», που αφορά τη μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, και λήψη απόφασης επί του σχετικού Ψηφίσματος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.)», έθεσε υπόψη των μελών την υπ` αριθμ. πρωτ. 1606/3-5-2018 επιστολή του κ. Γεώργιου Πατούλη, Προέδρου του Δ.Σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) καθώς και το Ψήφισμα του Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Ε., για το ανωτέρω θέμα.
Στην συνέχεια, έδωσε τον λόγο στον Δήμαρχο Ασπροπύργου, κ. Νικόλαο Μελετίου, ο οποίος πρότεινε το κάτωθι ψήφισμα:
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Ασπρόπυργου επισημαίνει ότι, το Σχέδιο Νόμου, υπό την ονομασία «Κλεισθένης Ι», δεν αντιμετωπίζει και δεν επιλύει κανένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αυτοδιοίκηση.
Το μόνο που επιχειρεί να αλλάξει είναι το εκλογικό σύστημα, αφού ουσιαστικά προσπαθεί να θεσπίσει δύο διαφορετικά εκλογικά συστήματα, για κοινότητες άνω των 500 κατοίκων ,και για κοινότητες κάτω των 500 κατοίκων, στις οποίες εισάγει το ενιαίο ψηφοδέλτιο.
Το σχέδιο Νόμου προσπαθεί να διαμορφώσει πιο ασφυκτικό έλεγχο της Αυτοδιοίκησης από την Κεντρική εξουσία. Προβλέπει μείωση της θητείας των αιρετών, από 5 σε 4 χρόνια, σε αντίθεση με ότι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Δεν ενισχύει την οικονομική ανεξαρτησία και τη διοικητική αυτοτέλεια των αιρετών, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Δεν μεταφέρει πόρους και αρμοδιότητες στην Αυτοδιοίκηση. Δεν περιλαμβάνει καμία από τις προτάσεις της Αυτοδιοίκησης, Και, επιχειρεί να προκαλέσει ακυβερνησία στους Δήμους, με το παράδοξο, οι Δήμαρχοι να εκλέγονται σε δύο γύρους και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι σε ένα.
Με άλλα λόγια προωθεί ένα σχέδιο για αδύναμους δήμους, ανίσχυρους Δημάρχους και Δημοτικά Συμβούλια «Βαβέλ».
Επιπλέον, με το προωθούμενο Σχέδιο τίθενται σε κίνδυνο οι κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων. Αυξάνεται το φορολογικό βάρος των πολιτών και κατασκευάζονται Δήμοι όμηροι του εκάστοτε Υπουργού, που θα ορίζει τον Επόπτη Νομιμότητας.
Γι` αυτούς του λόγους, το Δημοτικό Συμβούλιο Ασπρόπυργου,
-Απορρίπτει στο Σύνολο του το Σχέδιο Νόμου,
-Ζητά την απόσυρσή του,
-Απαιτεί την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου για την Αυτοδιοίκηση,
-Απορρίπτει την ακυβερνησία,
-Απαιτεί την εφαρμογή της όποιας αλλαγής στο εκλογικό σύστημα απ` τις μεθεπόμενες εκλογές,
-Ζητά την προώθηση της Συνταγματικής Αναθεώρησης, μέσω Επιτροπής που θα συζητήσει τα πάντα, γύρω από την Αυτοδιοίκηση, με ενότητα, συμφωνίες και συγκλίσεις».
Ακολούθως, τον λόγο πήρε ο κ. Ιωάννης Ηλίας, επικεφαλής του συνδυασμού «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ», ο οποίος κατέθεσε το εξής ψήφισμα:
«Καλούμε την κυβέρνηση και τον ίδιο τον πρωθυπουργό να ενσκήψουν πάνω από τα οξυμένα ζητήματα που αντιμετωπίζει η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Να λάβουν σοβαρά υπόψη τις προτάσεις των ανθρώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που γνωρίζουν καλύτερα τα θέματα καθώς επίσης και τις ανησυχίες και τις ενστάσεις τους.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση χρειάζεται μεταρρυθμίσεις μέσα πάντα από συνεννόηση, στην κατεύθυνση ενίσχυσης, και της επιτάχυνσης του έργου της.
Χρειάζεται αποφασιστική οικονομική στήριξη, σωστή στελέχωση όλων των υπηρεσιών και μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών στην υλοποίηση των έργων.
Στο επίκεντρο των μεταρρυθμίσεων θα πρέπει να είναι η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη σε συνδυασμό πάντα με την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών και των λειτουργιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης».
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο κ. Αλέξανδρος Τσοκάνης, εκπρόσωπος του συνδυασμού «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ», ο οποίος πρότεινε το κάτωθι ψήφισμα:
« Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ – ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1
Στην επικαιρότητα βρίσκεται το τελευταίο διάστημα ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1» που σύντομα θα πάει προς ψήφιση στη Βουλή. Η συζήτηση βέβαια περιορίζεται στο εκλογικό σύστημα (απλή αναλογική), με την ΚΕΔΕ (Δήμοι) και ΕΝΠΕ (Περιφέρειες) να διαφωνούν. Να πούμε εδώ πως η Λαϊκή Συσπείρωση συμφωνεί με την απλή αναλογική, σύστημα το οποίο εδώ και πολλά χρόνια απαιτεί, στο πλαίσιο της ισοτιμίας της ψήφου. Και το λέμε αυτό, γιατί η κυβέρνηση δεν κόπτεται βέβαια για την ισοτιμία της ψήφου, αλλά για το πώς θα πετύχει «ευρύτερες συναινέσεις» στην υλοποίηση της αντιλαϊκής της πολιτικής. Για το λόγο αυτό προχωρά σε μια σειρά άλλες ρυθμίσεις, όπως το ενιαίο ψηφοδέλτιο σε ΟΤΑ κάτω των 500 κατ., διορισμό αντιδημάρχων από την αντιπολίτευση κ.α. Λέμε πως η αντιπαράθεση αυτή είναι αποπροσανατολιστική , ακριβώς γιατί οι Δήμαρχοι – πλην αυτών της Λαϊκής Συσπείρωσης- συμφωνούν με την ουσία του νομοσχεδίου, που είναι η παράδοση αρμοδιοτήτων , των υπηρεσιών και της δημοτικής περιουσίας στους μεγαλοεπιχειρηματίες, στο όνομα της «παραγωγικής ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης». Εξαίρεση βέβαια δεν μπορούσε να αποτελέσει η δική μας Δημοτική Αρχή που περιορίστηκε σε μια συζήτηση για τον εκλογικό νόμο. Συμπολίτευση και αντιπολίτευση στάθηκαν σε επιμέρους ζητήματα αποφεύγοντας την ουσία. Τι ξέρουν λοιπόν πως φέρνει ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» και δεν το μαρτυράνε (άρθρα 168,176,179,180,183,193,195, για καλύτερο ψάξιμο, μια που το νομοσχέδιο είναι 325 σελίδες):
Ο «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ» αποτελεί συνέχεια του «Καλλικράτη» που επικροτήθηκε από την ΚΕΔΕ και είχε δυσμενέστατες συνέπειες για το λαό: επιβολή νέων φόρων, ελαστικές σχέσεις εργασίας, υποχρηματοδότηση, εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών, διεύρυνση της ανταποδοτικότητας. Εδώ να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή κι επιτέλους να το χωνέψουμε: Τα κοινωνικά αγαθά (υγεία, παιδεία, καθαριότητα, ρεύμα, νερό κ.α.) δεν μπορεί να μετατρέπονται σε εμπορεύματα και να αποτελούν πεδίο κερδοφορίας των επιχειρηματιών. Ούτε μπορεί να παρέχονται ανταποδοτικά ( να έχεις όσα αντέχει η τσέπη σου). Έτσι μόνο μπορεί να εξασφαλιστεί η ελεύθερη και ποιοτική πρόσβαση όλων ανεξαιρέτως των πολιτών σε αυτά. Στον καπιταλισμό οι κοινωνικές ανάγκες και αγαθά βρίσκονται «υπό αίρεση», αφού αντιμετωπίζονται ως κόστος που πρέπει να περισταλεί. Κυρίαρχο είναι το κέρδος και η «επιχειρηματική ανάπτυξη», πολύ περισσότερο σε περίοδο κρίσης, που το κεφάλαιο έχει δυσκολίες στην αναπαραγωγή του.
Εντάσσονται στην ανταπόδοση οι υπηρεσίες πρασίνου, που σημαίνει πάνω από 50% αύξηση των ανταποδοτικών τελών.
Νέα φορολογικά βάρη για το λαό, αφού στρατηγική επιδίωξη είναι οι πόροι των Δήμων να προέρχονται κυρίως από την ανταποδοτικότητα και την επιχειρηματικότητα, ενώ η κρατική χρηματοδότηση έχει τον χαρακτήρα της «εξισορρόπησης».
Νέο θεσμικό πλαίσιο για την επιχειρηματική αξιοποίηση της δημοτικής γης και περιουσίας, με προκλητικές φοροαπαλλαγές και διευκολύνσεις.
Εισέρχεται το δόγμα «έλεγχος νομιμότητας και όχι σκοπιμότητας» δηλ. έλεγχος συμμόρφωσης των ΟΤΑ, ώστε τοπική και κρατική εξουσία να υπηρετούν συντεταγμένα την καπιταλιστική κερδοφορία εις βάρος των λαϊκών αναγκών. Έτσι, εισάγεται άρθρο όπου μπορεί να παυτούν αιρετοί «για σοβαρούς λόγους δημοσίου συμφέροντος με εντολή υπουργού». Απειλούν δηλ. όποιον «δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις» και κοίταξε στο μέρος των λαϊκών αναγκών.
Λόγω βέβαια του ότι απαιτείται «λαϊκή συναίνεση» για όλα αυτά, θα έχουμε και δημοψηφίσματα, ΟΜΩΣ: Δε θα γίνονται σε χρονιές προεκλογικές και μετεκλογικές οποιωνδήποτε εκλογών, (δηλαδή ποτέ;) κι αν γίνονται τα αποτελέσματα τους θα είναι «υπό αίρεση»! Έχουμε βέβαια εδώ εμπειρία από τα δημοψηφίσματα του εξωτερικού αλλά και το δικό μας, με το «ΟΧΙ» που ήτανε «ΝΑΙ» και λοιπές αρλούμπες προκειμένου να εγκλωβιστούν συνειδήσεις και να σπέρνουν αυταπάτες.
Η Λαϊκή Συσπείρωση βρίσκεται στον αντίποδα αυτής της πολιτικής και λέει ξεκάθαρα πως όσο μένει στο απυρόβλητο η εξουσία των μονοπωλίων, πραγματικά ωφελημένος δεν θα βγει ποτέ ο λαός. Καλούμε όσους από τους αιρετούς στέκονται ανυποχώρητα στο πλευρό του λαού που σήμερα πλήττεται περισσότερο από ποτέ, να μην εγκλωβιστούν στη λογική της « καλύτερης διαχείρισης» μια καταστροφικής αντιλαϊκής πολιτικής. Ο λαός πρέπει να βροντοφωνάξει:
ΟΧΙ στο παλιό και το νέο κύκλο των αντιδραστικών ανατροπών στην τοπική διοίκηση.
Παλεύουμε για αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν σύστημα στους βασικούς κοινωνικούς τομείς της Υγείας-Πρόνοιας και Παιδείας και την πλήρη χρηματοδότηση από το κράτος.
Αντιτασσόμαστε στη μεταφορά αρμοδιοτήτων που πρέπει να είναι στην ευθύνη του κεντρικού κράτους, γιατί αυτό σημαίνει μεταφορά του κόστους στις πλάτες του λαού. Να καταργηθεί κάθε είδους τοπική και έμμεση φορολογία.
Μόνιμη σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους.
Να ανατραπεί το νομοθετικό πλαίσιο που καθιστά δήμους και περιφέρειες πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Διεκδικούμε σχεδιασμό και υλοποίηση σε κεντρικό , περιφερειακό και τοπικό επίπεδο υποδομών και μηχανισμών δημόσιας προστασίας από πλημμύρες-πυρκαγιές-σεισμούς, άλλες καταστροφές από καιρικά φαινόμενα. Από την ρύπανση και μόλυνση του νερού και του αέρα.
Απαιτούμε δραστική αύξηση των κρατικών δαπανών από τον προϋπολογισμό για κοινωνική πολιτική, για ενίσχυση της λαϊκής οικογένειας, για τη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών σε απορρίμματα, πράσινο κ.λ.π.».
Κατόπιν, ο Πρόεδρος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο, να αποφασίσει σχετικά.
Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη:
Την υπ` αριθμ. πρωτ. 1606/3-5-2018 επιστολή του κ. Γεώργιου Πατούλη, Προέδρου του Δ.Σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.),
Το Ψήφισμα του Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Ε.,
Την εισήγηση του Προέδρου, κ. Αντώνιου Καραμπούλα,
Το Ψήφισμα που κατέθεσε ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου,
Το Ψήφισμά που κατέθεσε ο κ. Ιωάννης Ηλίας, επικεφαλής του συνδυασμού
«ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ»,
Το Ψήφισμα που κατέθεσε ο κ. Αλέξανδρος Τσοκάνης, εκπρόσωπος του συνδυασμού ΛΑΪΚΉ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ,
πέρασε σε ψηφοφορία, στην οποία υπέρ του Ψηφίσματος, που πρότεινε ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, για το Νομοσχέδιο «Κλεισθένης Ι», τάχθηκαν δέκα οκτώ (18) μέλη του συμβουλίου, και ονομαστικά οι κ.κ.
14.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
15. ΜΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
16.ΚΟΝΑΞΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
17.ΛΙΒΑΣΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
18. ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΟΥ
1.ΚΑΡΑΜΠΟΥΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
2.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
3.ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
4.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΒΡΑΑΜ
5.ΦΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
6.ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ
7.ΤΣΙΓΚΟΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ
8.ΤΣΟΛΕΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
9.ΤΣΙΓΚΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ
10.ΜΑΥΡΙΔΗ ΣΟΦΙΑ
11.ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
12.ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΗ ΣΟΥΛΑ
13.ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Υπέρ της πρότασης-Ψήφισμα του κ. Ιωάννη Ηλία, επικεφαλής του συνδυασμού «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ», τάχθηκαν επτά (7) μέλη, και ονομαστικά οι κ.κ.:
5.ΜΑΜΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
6.ΜΑΥΡΑΚΗ-ΤΣΙΓΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
7.ΤΣΙΓΚΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
1.ΗΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
2.ΜΥΛΩΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
3.ΝΤΑΛΑΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
4.ΚΕΡΑΤΖΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Υπέρ της πρότασης-Ψήφισμα που κατέθεσε ο κ. Αλέξανδρος Τσοκάνης, εκπρόσωπος του συνδυασμού ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, τάχθηκε ένα (1) μέλος, και ονομαστικά ο κ.κ.
1.ΤΣΟΚΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
και
αποφασίζει
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Υιοθετεί το Ψήφισμα, που πρότεινε ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, για το Νομοσχέδιο «Κλεισθένης Ι», το οποίο έχει ως εξής:
ΨΗΦΙΣΜΑ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Ασπρόπυργου επισημαίνει ότι, το Σχέδιο Νόμου, υπό την ονομασία «Κλεισθένης Ι», δεν αντιμετωπίζει και δεν επιλύει κανένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αυτοδιοίκηση.
Το μόνο που επιχειρεί να αλλάξει είναι το εκλογικό σύστημα, αφού ουσιαστικά προσπαθεί να θεσπίσει δύο διαφορετικά εκλογικά συστήματα, για κοινότητες άνω των 500 κατοίκων, και για κοινότητες κάτω των 500 κατοίκων , στις οποίες εισάγει το ενιαίο ψηφοδέλτιο.
Το σχέδιο Νόμου προσπαθεί να διαμορφώσει πιο ασφυκτικό έλεγχο της Αυτοδιοίκησης από την Κεντρική εξουσία. Προβλέπει μείωση της θητείας των αιρετών, από 5 σε 4 χρόνια, σε αντίθεση με ότι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Δεν ενισχύει την οικονομική ανεξαρτησία και τη διοικητική αυτοτέλεια των αιρετών, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Δεν μεταφέρει πόρους και αρμοδιότητες στην Αυτοδιοίκηση. Δεν περιλαμβάνει καμία από τις προτάσεις της Αυτοδιοίκησης, Και, επιχειρεί να προκαλέσει ακυβερνησία στους Δήμους, με το παράδοξο, οι Δήμαρχοι να εκλέγονται σε δύο γύρους και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι σε ένα.
Με άλλα λόγια προωθεί ένα σχέδιο για αδύναμους δήμους, ανίσχυρους Δημάρχους και Δημοτικά Συμβούλια «Βαβέλ».
Επιπλέον, με το προωθούμενο Σχέδιο τίθενται σε κίνδυνο οι κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων. Αυξάνεται το φορολογικό βάρος των πολιτών και κατασκευάζονται Δήμοι όμηροι του εκάστοτε Υπουργού, που θα ορίζει τον Επόπτη Νομιμότητας.
Γι` αυτούς του λόγους, το Δημοτικό Συμβούλιο Ασπρόπυργου,
-Απορρίπτει στο Σύνολο του το Σχέδιο Νόμου,
-Ζητά την απόσυρσή του,
-Απαιτεί την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου για την Αυτοδιοίκηση,
-Απορρίπτει την ακυβερνησία,
-Απαιτεί την εφαρμογή της όποιας αλλαγής στο εκλογικό σύστημα απ` τις μεθεπόμενες εκλογές,
-Ζητά την προώθηση της Συνταγματικής Αναθεώρησης, μέσω Επιτροπής που θα συζητήσει τα πάντα, γύρω από την Αυτοδιοίκηση, με ενότητα, συμφωνίες και συγκλίσεις.
Αφού συντάχθηκε και αναγνώσθηκε το πρακτικό αυτό, υπογράφεται ως κατωτέρω, πήρε δε αύξοντα αριθμό 233.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ
Πιστό αντίγραφο
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
ΘΡΙΑΣΙΟ