Πλούσιο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού πρόσφερε το 4ο Athens Rally Sprint, το οποίο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, με σημείο εκκίνησης την πλατεία Θρακομακεδόνων,ενώ το service park του αγώνα φιλοξενήθηκε στο Ολυμπιακό Χωριό.
- Διαφημιση -
Η Ειδική Διαδρομή «Άγιος Μερκούριος», που είχε μήκος 15 χιλιομέτρων και κατεύθυνση από Βαρυμπόμπη προς Μαλακάσα, είναι μια από τις πιο φημισμένες ασφάλτινες διαδρομές της Ελλάδας και η πιο γνωστή της Αττικής, οπότε ήταν λογικό να προσελκύσει το ενδιαφέρον πληρωμάτων και θεατών. Έτσι, 57 πληρώματα βρέθηκαν στην Πλατεία Θρακομακεδόνων. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ανασταλτικός παράγοντας στην εξέλιξη του αγώνα, αλλά η άψογη διοργάνωση και η αγωνιστική διάθεση των πληρωμάτων αντάμειψαν και με το παραπάνω τους θεατές που παρακολούθησαν το 4ο Athens Rally Sprint.
Το εγχείρημα του 4ου Athens Rally Sprint δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί δίχως την αρωγή τουΔήμου Αχαρνών που προαναφέραμε, ενώ για ακόμη μια χρονιά ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμβολή της εταιρείας «Μακρής Α.Ε.«, ως Χορηγός. Επιπλέον, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τους κατοίκους του Κατσιμιδίου, της Ιπποκρατείου Πολιτείας και τηςΣφενδάλης για την στήριξη στον αγώνα, προς τους Εθελοντές Μ.Α.Κ.Ι.Π. και τον Όμιλο Φίλων του Δάσους, οι οποίοι φρόντισαν για την επίβλεψη και ασφάλεια του περιβάλλοντος κατά μήκος της Ειδικής Διαδρομής και φυσικά προς τους Χορηγούς Επικοινωνίας, οι οποίοι βοήθησαν στην καλύτερη δυνατή προβολή του αγώνα.
Ο Δήμαρχος Αχαρνών Γιάννης Κασσαβός εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πραγματοποίηση του αγώνα, συνεχάρει την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) για την άψογη διοργάνωση και τους διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος Αχαρνών θα είναι σταθερός συμπαραστάτης και υποστηρικτής του Athens Rally Sprint.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, η ημέρα ξεκίνησε με ηλιοφάνεια, ωστόσο οι καιρικές προβλέψεις άφηναν ανοικτό το ενδεχόμενο βροχής προς το μεσημέρι όταν και θα πραγματοποιούνταν το δεύτερο και καταληκτικό πέρασμα, περιπλέκοντας τις επιλογές των πληρωμάτων αναφορικά με τα ελαστικά και το στήσιμο που θα επέλεγαν για τα αυτοκίνητά τους. Οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) πάντως δεν επηρεάστηκαν, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα και έφτασαν στη νίκη, η οποία είναι η πρώτη της καριέρας τους σε επίπεδο Γενικής Κατάταξης. Φυσικά, το πλήρωμα του δικίνητου Civic επικράτησε τόσο στην Ομάδα F2 για δικίνητα αυτοκίνητα, όσο και στην C3. Στη δεύτερη θέση της Κατάταξης, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), οι οποίοι βρίσκονταν κοντά στους νικητές μετά το πρώτο πέρασμα, όμως στη συνέχεια έχασαν χρόνο λόγω ενός τετ-α-κε και προβλήματος με το συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στη δεύτερη θέση. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Διονύσης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας (BMW M3, C2-E12Δ), όντες αποτελεσματικοί και στα δύο σκέλη, αν και καρδιοχτύπησαν στο τέλος αφού στα τελευταία χιλιόμετρα του δεύτερου περάσματος ο κινητήρας του ρετάριζε. Παρόλα αυτά τερμάτισαν κανονικά τη διαδρομή, όμως τα προβλήματα συνεχίστηκαν στην απλή διαδρομή προς τον τερματισμό, με «δράστη» το λουρί του δυναμό, για να επιστρέψουν εντέλει στην Πλατεία Θρακομακεδόνων, σημειώνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.