To Ράλλυ Ακρόπολις ήταν παράλληλα και ο τρίτος φετινός γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Τους βαθμούς της νίκης πήραν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας.
Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EvoΙX ήταν ταχύτερο κατά 9,8 δευτ. των Μπαντούνα-Σούκουλη στη Θήβα, κι έτσι κάλυψε τη διαφορά με την οποία οι δεύτεροι είχαν κερδίσει την Υπερειδική, για να διανυκτερεύσει πρώτο στη Λαμία.
Οι Χαλκιάς-Μαχαίρας κλείνουν την πρώτη τριάδα, εμπρός από τους Παναγιώτη Ρουστέμη και Γιώργο Καπέλλα, ενώ οι πέμπτοι Έλληνες Καρέλλης-Παναγιωτούνης είναι και οι επικεφαλής της κατηγορίας F2, καθώς αγωνίζονται παράλληλα με ιδιαίτερες αξιώσεις και στην ERC3 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Ο Χρυσόστομος Καρέλλης έδωσε στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Ιποοδρόμου του Μαρκόπουλου την ικανοποίηση του πρώτου χρόνου στην κατηγορία ERC του ευρωπαϊκού αγώνα. Ωστόσο, στους ολισθηρούς δρόμους της Θήβας έπεσε 10,3 δευτ. πίσω από τον Artur Muradian. O Ρώσος -μετά τη χθεσινή ανατροπή του Peugeot 208 R2 στην Κατατακτήρια Διαδρομή- ξήλωσε τον εμπρός προφυλακτήρα του αυτοκινήτου στη Θήβα. Όμως αυτό αποδείχθηκε εντέλει χρήσιμο, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα.
Ο Θέμης Χαλκιάς και ο συνοδηγός του Λεωνίδας Μαχαίρας, με το νέο τους Skoda Fabia R5, είναι εκείνοι που διανυκτέρευσαν πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων του ERC, στην 19η θέση – τέσσερις θέσεις εμπρός από τους Χρυσόστομο Καρέλλη και Ηλία Παναγιωτούνη.
Σειρά Εκκίνησης – 2ο Σκέλος (Ελληνικό Πρωτάθλημα)
Το φετινό Ακρόπολις είναι και ο αγώνας που ανοίγει, επίσης, το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Σ’ αυτή την κατηγορία επικεφαλής τέθηκαν κινούμενοι ταχύτητα στην Ειδική της Θήβας οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με το Volvo 142. Οι Γεωργακόπουλος-Κόντος και Κασιδόπουλος-Αγγελής ακολουθούν σε επίπεδο γενικής, ενώ οι Παντελής Αντωνόπουλος και Μάιρα Καλλίτση, ενώ σημείωσαν τον τρίτο χρόνο στη Θήβα, δεν παρουσιάστηκαν στο Service Park λόγω μηχανικού προβλήματος – όμως θα επιστρέψουν στο 2ο σκέλος.
Η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 περιλαμβάνει δύο κύκλους των Ειδικών Διαδρομών της Νέας Άμφισσας, του Δροσοχωρίου και της ΕΔ Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα, συνολικού αγωνιστικού μήκους 123,76 χιλιομέτρων.
Ακολουθήστε το «ΘΡΙΑΣΙΟ» στο Google News, Facebook & Twitter