
Η δίνη του σκανδάλου της VW με τους κινητήρες diesel έχει προκαλέσει τόσο ενδιαφέρον και αρνητικές συνέπειες που οι μέρες του CEO, Martin Winterkorn ήταν μετρημένες, όπως και αποδείχθηκε καθώς υπεβαλε την παραίτηση του. Οι κατηγορίες για χειραγώγηση ελέγχων εκπομπής ρύπων από την αμερικάνικη ρυθμιστική αρχή είναι ικανή να αποφέρει πρόστιμο-μαμου 18 δισ δολαρίων ενώ ήδη ξεκίνησαν οι έρευνας από γερμανικής πλευράς. Μέχρι και η ίδια η Άνγκελα Μέρκελ ζήτησε την διελεύκανση της υπόθεσης με σκοπό την ανάκτηση της εμπιστοσύνης. «Είμαι σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, αλλά πάνω από όλα είμαι έκθαμβος από το ότι είναι εφικτή στον όμιλο Volkswagen μια τέτοιας έκτακτης κακοδιοίκησης» σημείωσε ο πρώην CEO. Ο ίδιος τόνισε ότι πρέπει να συνεχιστεί η διαδικασία διαφάνειας και διελεύκανσης, προσθέτοντας ότι από την πλευρά του δεν υπέπεσε εν γνώσει του σε κάποιο παράπτωμα.
- Διαφημιση -
H γερμανική κυβέρνηση από την πλευρά της ανακοίνωνε ότι ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα παραμείνει “σημαντικός πυλώνας” για την οικονομία, παρά την επιδεινούμενη κρίση που πλήττει τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, τη Volkswagen.
“Είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμα και πολύ πετυχημένη βιομηχανία για τη Γερμανία, με πολλές θέσεις εργασίας”, δήλωσε η εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών κατά τη διάρκεια της τακτικής συνέντευξης Τύπου. “Είναι ένας σημαντικός πυλώνας για τη γερμανική οικονομία και δεν βλέπουμε κανένα λόγο να αμφισβητείται ότι η εξαιρετική, καινοτόμα αυτοκινητοβιομηχανία θα παραμείνει ακριβώς έτσι και θα συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική”. Η αυτοκινητοβιομηχανία, καμάρι της βιομηχανίας της χώρας, αντιπροσωπεύει σχεδόν το 20% των γερμανικών εξαγωγών και το 14% του ΑΕΠ.