ΤΟΠΙΚΑΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ

Πολλές οι εταιρείες logistics που προσπαθούν να «κερδίσουν» θέση στο Θριάσιο Πεδίο

Σε μία από τις πιο αναπτυσσόμενες και «περιζήτητες» αγορές εξελίσσονται τα logistics στη χώρα μας που, αν και καθυστέρησε να αναπτυχθεί τουλάχιστον μία δεκαετία, πατά πλέον «γκάζι», με τις μεγάλες διεθνείς και εγχώριες εταιρείες να διεκδικούν κομμάτι της πίτας του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την κατασκευή του πρώτου εμπορευματικού κέντρου στην χώρα μας πολλές εταιρείες είτε έχουν ξεκινήσει την υλοποίηση αποθηκών είτε προσπαθούν να «κερδίσουν» θέση στο Θριάσιο Πεδίο μέσω συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δεν είναι τυχαίο ότι την Παρασκευή κατά τη διάρκεια του 20ού Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Nicholas Jennett έδωσε το «πράσινο φως» σε εταιρείες με επιχειρηματικό πλάνο τριετίας ή

πενταετίας στο κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας να προχωρήσουν στις επενδύσεις τους με χρηματοδοτική κάλυψη της ΕΤΕπ.

Μάλιστα ξεκαθάρισε ότι η χρηματοδότηση θα είναι άμεση από την ευρωπαϊκή τράπεζα, αν τα επενδυτικά πλάνα είναι πάνω από 5 εκατ. ευρώ, ενώ αναφερόμενος στις μικρότερες επενδύσεις υποστήριξε ότι μπορούν να καλυφθούν μέσω των συνεργαζόμενων ελληνικών τραπεζών.

Για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων στα logisitcs μέσω ΕΣΠΑ, αλλά και άλλων προγραμμάτων, έκανε λόγο και η υφυπουργός Οικονομίας Θ. Τζάκρη, η οποία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ανανέωση του στόλου των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος των εταιρειών που δραστηριοποιείται στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας φτάνει τα 19,8 δισ. ευρώ (περίπου το 11% του ΑΕΠ της χώρας). Στον χώρο δραστηριοποιούνται έμμεσα ή άμεσα περίπου 30.000 επιχειρήσεις.

Cosco: Στόχος η συνεργασία στο εμπορευματικό  του Θριάσιου Πεδίου, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει δικαίωμα χρήσης δύο μεγάλων αποθηκευτικών χώρων.

Αν και δεν κατέθεσε δεσμευτική προσφορά για το Θριάσιο Πεδίο, ο κινεζικός κολοσσός αποφάσισε να επενδύσει στο Θριάσιο μέσω ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ηγεσία της Cosco έχει πραγματοποιήσει ήδη επαφές με την Trenitalia, που αναμένεται να εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στόχος είναι η συνεργασία στο εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου Πεδίου, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει δικαίωμα χρήσης δύο μεγάλων αποθηκευτικών χώρων.

Η Cosco διεκδικεί θέση στο πρώτο εμπορευμταικό κέντρο της χώρας διότι φορτία που φτάνουν στον Πειραιά αναζητούν αποτελεσματικό και ανταγωνιστικό τρόπο προώθησής τους στην εγχώρια αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
ΘΡΙΑΣΙΟ