ΤΟΠΙΚΑ

Στο "φουλ" οι μηχανές για τη Β' Φάση σιδηροδρομικών έργων στο Θριάσιο

proastiakos-660Ένα από τα πιο χρήσιμα project της ΕΡΓΟΣΕ για τις μετακινήσεις και τις μεταφορές της χώρας είναι το έργο της κατασκευής της Β΄ Λειτουργικής Φάσης του Θριάσιου Πεδίου, που αν και πέρασε από ‘’χίλια κύματα’’ τελικά ..μπήκε στην πρίζα. Το έργο έχει ξεκινήσει από πέρυσι (η σύμβαση υπογράφηκε στις 21 Ιουνίου 2013) και προβλέπεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016 (36 μήνες διάρκεια έργων). Ανάδοχος του έργου είναι η Κ/Ξ «ΑΚΤΩΡ Α.Ε- ALSTOM TRANSPORT S.A» που έδωσε έκπτωση 30,59%. Αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 86.199.532,02€. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται και η κατασκευή του Προαστιακού Σταθμού ΖΕΦΥΡΙ. Με την ολοκλήρωση των έργων ο χώρος θα διαθέτει σύμπλεγμα 80 σιδηροδρομικών γραμμών συνολικού μήκους 52χλμ οι οποίες θα καταλήγουν σε διάφορα σημεία του Θριάσιου και θα εξυπηρετούν τις ανάγκες διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων και των άλλων δραστηριοτήτων. Θα μετατραπεί σε ένα τεράστιο hub συνδυασμένων μεταφορών 2.000 στρεμμάτων (μαζί με το χώρο της ΓΑΙΑΟΣΕ) καθώς σε συνδυασμό με την σιδηροδρομική γραμμή που καταλήγει στο Ικόνιο στους προβλήτες του ΟΛΠ και της COSCO θα μετατρέψει την περιοχή σε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές σιδηροδρομικές μονάδες στην Ευρώπη και τη μεγαλύτερη στα Βαλκάνια. Δίπλα ακριβώς βρίσκεται ο χώρος της ΓΑΙΑΟΣΕ που τελεί υπό καθεστώς διαγωνισμού με παραχώρηση για την ανάπτυξη αποθηκών logistics, συναρμολόγησης, διαλογής εμπορευμάτων. Με αυτά τα δύο παράλληλα έργα ο χώρος και ολόκληρη η περιοχή θα εκτοξευθεί εμπορικά καθώς η άμεση πρόσβαση στο σιδηρόδρομο και τη διακίνηση εμπορευμάτων θα προσελκύσει μεγάλους παίκτες και πολυεθνικές εταιρείες που με αρκετά χαμηλότερο κόστος θα μεταφέρουν τα εμπορεύματα τους σε όλη την Ευρώπη.

Ο μοναδικός υπόγειος σιδηροδρομικός σταθμός στην Αττική

Η κατασκευή του Προαστιακού Σταθμού ΖΕΦΥΡΙ -αναφέρει σε άρθρο του το ypodomes.com- θα πραγματοποιηθεί εντός υπάρχουσας κατασκευής τύπου cut & cover, δηλαδή θα είναι υπόγειος (ο μοναδικός υπόγειος σιδηροδρομικός σταθμός στην Αττική). Με την ολοκλήρωση του θα ενταχθεί στην Προαστιακή γραμμή προς Κιάτο. Στο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται οι εργασίες κατασκευής υπόγειας αποβάθρας, του κτιρίου επιβατών και της διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Ζεφυρίου. Χ.Θ. 4+018.50. Στο έργο εντάσσονται, επίσης, η κατασκευή υπόγειας αποβάθρας, οι κατακόρυφες προσβάσεις της και τα κτίρια στέγασης των εισόδων προς αυτές. Το έργο περιλαμβάνει και την κατασκευή των οικοδομικών εργασιών, των στεγάστρων και των Η/Μ εγκαταστάσεων του σταθμού.

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!