ΣΕ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟ ΣΤΗ ΒΛΥΧΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΤΟ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ ΗΡΩΙΝΗΣ Άνω των 400 εκατ. η αξία του ‘’μαμούθ’’ φορτίου ναρκωτικών Στη Βλύχα Ελευσίνας βρίσκεται αγκυροβολημένο το δεξαμενόπλοιο «NOOR ONE», σημαίας Τόγκο, που μετέφερε την ποσότητα «μαμούθ» ηρωίνης, δύο τόνων και 319 κιλών, η οποία εντοπίστηκε σε δύο επιχειρήσεις του Λιμενικού Σώματος, με τη συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, κι η αξία της ανέρχεται στο ποσό των 400 εκατ. ευρω! Το πλοίο – τάνκερ, το οποίο δεσμεύτηκε , είχε εντοπισθεί και παρακολουθείτο από το Λιμενικό Σώμα , εδώ και ημέρες, αφού σύμφωνα με πληροφορίες έφθασε στην Ελευσίνα για ναυπηγοεπισκευή στις 7 Ιουνίου ενώ κατά το ταξίδι στη χώρα μας ο καπετάνιος δήλωσε μηχανική βλάβη και για αυτό κατέπλευσε πλησίον ναυπηγείου.
Το δρομολόγιο του «λευκού θανάτου από το Ομάν στην Ελευσίνα
Από την έρευνα προέκυψε πως το συγκεκριμένο πλοίο που ανήκει στην εταιρεία «Μπρόντε» είχε ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου από το λιμάνι της Σάρζα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Στις αρχές Μαΐου σε διεθνή ύδατα στα ανοιχτά του Ομάν μεταφορτώθηκαν από λάντζα τα ναρκωτικά. Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του Λιμενικού αναφέρονται «Δεξαμενόπλοιο ονόματι “NOOR ONE”, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή Βλήχας Ελευσίνας, είναι το πλοίο το οποίο μετέφερε την ανωτέρω ποσότητα ηρωίνης από τα διεθνή ύδατα μεταξύ του Ομάν και του Πακιστάν, καθώς και την ποσότητα των ενός τόνου, εκατόν τριάντα τριών κιλών και τετρακοσίων είκοσι γραμμαρίων ηρωίνης, που είχε εντοπιστεί και κατασχεθεί την 12-06-2014 σε αποθήκη στο Κορωπί. Και στην περίπτωση αυτή, η παραπάνω ποσότητα ηρωίνης των εννιακοσίων ογδόντα έξι κιλών και εξακοσίων γραμμαρίων ηρωίνης, τοποθετήθηκε σε φορτηγό όχημα (κάτω από καύσιμη ύλη ΠΕΛΕΤ), το οποίο και την μετέφερε σε αποθήκη στην περιοχή Λαμπρίκα Κορωπίου.»
Η μεγαλύτερη ποσότητα που έχει βρεθεί σε ευρωπαϊκό έδαφος
Κατά την έρευνα, επίσης, που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στο πλοίο διαπιστώθηκε πως δεν διέθετε παραστατικά για την κατοχή 18 τόνων καυσίμων οπότε θα υπάρξουν κατηγορίες και για λαθρεμπόριο καυσίμων. Επιπλέον κατά τη συγκέντρωση των στοιχείων στο δεξαμενόπλοιο διαπιστώθηκε πως τα ναρκωτικά βρίσκονταν σε άλλη αποθήκη στο Κορωπί όπου στη συνέχεια έγινε η έρευνα. Κατά την επιχείρηση του Λιμενικού στην Ελευσίνα συνελήφθησαν τα 10 μέλη του πληρώματος (όλοι υπήκοοι Ινδίας) και άλλα τέσσερα άτομα ως μέλη του κυκλώματος. Ανάμεσα στα οποία μια γυναίκα που εμφανίζεται η εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ένας έλληνας που φέρεται να έχει βοηθήσει στη μεταφορά της ηρωίνης στη Φιλοθέη και ένας υπήκοος Ιράν ο οποίος φέρεται να είχε το ρόλο του διαμεσολαβητή για τη μεταφορά των ναρκωτικών και βρίσκονταν στην αποθήκη. Αξιωματικοί του Λιμενικού έλεγαν χαρακτηριστικά πως «ο τρόπος απόκρυψης της συνολικής ποσότητας η ηρωίνης των 2 τόνων και 120 γραμμαρίων στο δεξαμενόπλοιο «NOOR ONE», ήταν τόσο προσεγμένος, μελετημένος και σχεδιασμένος που ο εντοπισμός της δεν ήταν εύκολος ούτε από τα ειδικά σκυλιά της υπηρεσίας» και πρόσθεσαν ότι «το φορτίο έφυγε από το συγκεκριμένο σημείο σε τρεις δόσεις με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικά οχήματα και φορτηγά». Η δεύτερη ποσότητα ηρωίνης, 986 κιλών και 600 γραμμαρίων, εντοπίστηκε σε αποθήκη στο Κορωπί, στη θέση Λαμπρικά, σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη. Η γυναίκα φέρεται ως εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ενώ ο άνδρας συλληφθείς που φέρεται να έχει βοηθήσει στη μεταφορά της ηρωϊνης. Ανάμεσα στους συλληφθέντες, υπάρχει αλλοδαπός, οδηγός φορτηγού, το όχημα του οποίου είχε εντοπιστεί σε αποθήκη στο Σχιστό και πιθανόν με αυτό να είχε μεταφερθεί ποσότητα ναρκωτικών ουσιών. Η δε ηρωίνη φέρεται να είχε τοποθετηθεί στο φορτηγό κάτω από καύσιμη ύλη ΠΕΛΕΤ, πριν μεταφερθεί στην αποθήκη. Όλοι οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πειραιά.
Μπάζει νερά…. ο έλεγχος παράνομων φορτίων στην παράκτια ζώνη της Ελευσίνας
Η διακίνηση παράνομων φορτίων στην παράκτια ζώνη της Ελευσίνας, δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο καθώς πολλές φορές έχουν γίνει συλλήψεις για μεταφορά ναρκωτικών, λαθραίων τσιγάρων κι άλλων επικίνδυνων – για τη δημόσια υγεία – υλικών. Ο έλεγχος πλοιαρίων φαίνεται ότι ..μπάζει νερά κι εδώ θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς γιατί οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές δεν έχουν διαθέσει χρόνο, ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό, προκειμένου να περιορισθούν οι ανεξέλεκτες αυτές καταστάσεις.