Ουρές εκατοντάδων καταναλωτών σχηματίστηκαν από το πρωί στα καταστήματα της ΔΕΗ, που άνοιξαν σήμερα μετά από το πολυήμερο κλείσιμο λόγω της καραντίνας.
Οι πελάτες σπεύδουν να πληρώσουν τους λογαριασμούς με αποτέλεσμα οι ουρές να μεγαλώνουν.
Εργαζόμενοι της επιχείρησης ενημερώνουν πάντως τους πελάτες ότι υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο διαδικτυακά αλλά και τηλεφωνικά.
Συγκεκριμένα στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 που λειτουργεί από 7:00-21:00) δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς. Επίσης λειτουργεί η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από τρία λεπτά ενώ τηλεφωνικά γίνονται και διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.
Επίσης μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
-Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
-Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των Euro5/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
-Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.