ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Black Friday: Αύξηση 2.600% στις πωλήσεις στην Ελλάδα

Αύξηση κατά 2.600% (σε σχέση με μία “τυπική” Παρασκευή) σημειώθηκε στην χθεσινή Black Friday, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, με ευνοημένα τα μεγάλα πολυκαταστήματα και τις “αλυσίδες”.

Όπως αναφέρεται, ειδικά οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τεχνολογίας έριξαν τις τιμές τους σε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, διευρύνοντας παράλληλα το ωράριο λειτουργίας τους.

Σημειώνεται πως η ιλιγγιώδης αύξηση των πωλήσεων (2.600%) αποτυπώνεται σε έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Black-Friday.Global, αναφορικά με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ανά τον κόσμο στη γιορτή του λιανικού εμπορίου.

Στο πλαίσιο αυτής, η χώρα μας κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, σε σύνολο 55 αγορών.

Οι Ελληνες φαίνεται να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ, αγοράζοντας κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια.

Σε παρόμοια επίπεδα κινείται η Γερμανία, με μόλις κατά 5 ευρώ υψηλότερο μέσο όρο εξόδων.

Διαφήμιση

Ενδεικτικά αναφέρεται, ακόμη, πως οι Ελληνες καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς(515 δολάρια), αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους (216 δολάρια και 97 δολάρια αντίστοιχα).

Πρόσθετα, πέρυσι, ο μέσος όρος έκπτωσης των ελληνικών καταστημάτων έφτασε το 53%, το οποίο μεταφράζεται σε εξοικονόμηση της τάξεως των 232 ευρώ. Ωστόσο, σε αυτό το ποσοστό έκπτωσης δεν υπολογίζεται η τιμή του προϊόντος πριν από το Black Friday, παρά μόνο η αρχική και τελική τιμή που δίνουν τα καταστήματα εκείνη την ημέρα.

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!