ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣΤΟΠΙΚΑ

Cosco: Σχέδιο για δημιουργία dry port στο Θριάσιο Πεδίο

Οι συζητήσεις για την έγκριση του έργου της κατασκευής της προβλήτας IV έχουν παγώσει για μία ακόμη φορά, παρά τις διπλωματικές επαφές, το έντονο ενδιαφέρον της κυβέρνησης του Πεκίνου και των ενεργειών της κινεζικής πρεσβείας στην Αθήνα.

Η απάντηση που παίρνουν οι Κινέζοι είναι ότι το έργο δεν είναι ώριμο για να γίνει.

Σύμφωνα με πληροφορίες, απόρροια αυτής της κατάστασης είναι ο Πειραιάς να χάσει την 4η θέση στη λίστα με τα κορυφαία λιμάνια της Ευρώπης από τη Βαλένθια, βραχεία κεφαλή. Η Βαλένθια άγγιξε τα 5,6 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια, ενώ στον Πειραιά ο αριθμός τους είναι κατά τι χαμηλότερος.

Δημιουργία dry port στο Θριάσιο Πεδίο

Τα επιτελικά στελέχη της Cosco μελετούν εναλλακτικά σχέδια, προκειμένου να βρουν ζωτικό χώρο. Ανάμεσα σε αυτά είναι η δημιουργία dry port στο Θριάσιο Πεδίο, προκειμένου να προωθούν εκεί τα εμπορευματοκιβώτια. Επένδυση, την οποία θα κάνουν είτε οι ίδιοι οι Κινέζοι, είτε κάποιο fund. Θα μεταφέρονται εκεί με τρένο απελευθερώνοντας χώρους στις προβλήτες του Πειραιά. Πρέπει όμως να γίνουν νέες συζητήσεις, ώστε να δοθούν εγκρίσεις.

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
ΘΡΙΑΣΙΟ