[dropcap]«Ο[/dropcap] προαστιακός δυτικής Αττικής αναμένεται να φέρει πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας τους κατοίκους των περιοχών από τα Λιόσια έως τα Μέγαρα», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και πρόσθεσε ότι «θα εξασφαλίσει τη διασύνδεση περιοχών της δυτικής Αττικής μεταξύ τους και ταυτόχρονα θα τις συνδέει με το αεροδρόμιο, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο».
«Τόσο η δυτική Αττική όσο και η δυτική Αθήνα χρειάζονται ενίσχυση ως προς τις συγκοινωνιακές υποδομές τους», ανέφερε ο κ. Καραγιάννης και σε αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να συμβάλλει και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο. Η συγκεκριμένη επέκταση θα είναι το επόμενο έργο μετρό που θα προκηρυχθεί έως το τέλος του έτους, ενώ εκτιμάται ότι η επιβατική κίνηση των τριών νέων σταθμών θα ανέρχεται συνολικά σε 51.000 επιβάτες ημερησίως.
Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα δοθεί στο επιβατικό κοινό η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά.
«Θα καταφέρουμε έτσι να συνδέσουμε το μεγαλύτερο λιμάνι με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας» ανέφερε, προσθέτοντας ότι «ο Πειραιάς θα αναδειχθεί σε συγκοινωνιακό κόμβο καθώς θα εξυπηρετείται από Τραμ, Μετρό, ενώ γίνεται αναμόρφωση και των λεωφορειακών γραμμών».
Ο κ. Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, αναφέρθηκε και στο «ζωτικής σημασίας για τη Δυτική Αττική» έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου και ολοκλήρωσης του Κόμβου Σκαραμαγκά, καθώς θα αποσυμφορήσει την κίνηση των οχημάτων στη λεωφόρο Σχιστού και την λεωφόρο Αθηνών.