Να αναβαθμίσει συνολικά το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα φιλοδοξεί το Public, μέσα από σειρά σημαντικών επενδύσεων σε logistics, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό συνολικού ύψους 26 εκατ. ευρώ που στοχεύουν στην ενίσχυση των υποδομών του.
«Θέλουμε να κάνουμε κάτι για την Ελλάδα και αυτό είναι στο ηλεκτρονικό εμπόριο», αναφέρει ο επικεφαλής Public-MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης και δηλώνει βέβαιος πως το μέλλον του λιανεμπορίου είναι ηλεκτρονικό.
Ο κ. Καλογεράκης θεωρεί πως τα επόμενα χρόνια, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα αναπτυχθούν αισθητά και στην Ελλάδα, η οποία είναι ακόμη αρκετά πίσω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Αγγλία και η Ολλανδία, όπου το e-commerce αντιστοιχεί στο 18% και 15% αντίστοιχα των συνολικών πωλήσεων (έναντι 7% που είναι στην Ελλάδα).
Στο επενδυτικό πλάνο ο Ασπρόπυργος
Το επενδυτικό πλάνο του Public περιλαμβάνει τη δημιουργία logistic center στον Ασπρόπυργο Αττικής, έκτασης 20.000 τ.μ..
Πρόκειται για μια επένδυση ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ, η οποία θα βελτιώσει την ικανότητα διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών και παράλληλα θα προσδώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στην εταιρεία. Επενδύσεις εξετάζονται και στο κομμάτι του last mile, της διανομής δηλαδή των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή.
Να σημειωθεί πως το σχήμα Public MediaMarkt, το οποίο δημιουργήθηκε στα τέλη της περσινής χρονιάς αριθμεί σήμερα 64 καταστήματα (51 Public και 13 MediaMarkt) στην Ελλάδα και απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους ενώ παρουσιάζει τζίρο 450 εκατ. ευρώ.