ΕΛΕΥΣΙΝΑΤΟΠΙΚΑ

Με τη «σφραγίδα» του ΕΟΤ το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ελευσίνας

Με τη σύμφωνη γνώμη και έγκριση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) προχωρά το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Ελευσίνας.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα θα επιδιώξει έναν επαναπροσδιορισμένο, με σύγχρονους όρους, πλουραλισμό, μια νέα σύμπραξη όλων των δημιουργικών και αναπτυξιακών δυνάμεων που επιλέγουν και δρουν στην Ελευσίνα και στη Μαγούλα.

Η διαφοροποίηση, η αισθητικοποίηση και ο συμβολισμός κάτω από την ομπρέλα του πολιτισμού, του ανθρώπου που διαβιώνει στην Ελευσίνα και της αειφορίας ευρύτερα, λειτουργούν ως καταλύτες για την ανάπτυξη του τουρισμού.

Είναι γεγονός, πως το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής έρχεται σε μια περίοδο, που μεγιστοποιούνται οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι σύγχρονοι προορισμοί, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο αβέβαιο περιβάλλον στην μετά covid-19 εποχή, με ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις που επιφέρουν νέα μοντέλα διαχείρισης και καθιστούν τη στρατηγική απαραίτητη για την ανάπτυξη τους.

Έμφαση θα δοθεί τόσο στην ισόρροπη ανάπτυξη των ενοτήτων της πόλης όσο και στην προσέγγιση της Ελευσίνας και της Μαγούλας ως κεντρικό σημείο αναφοράς της ευρύτερης περιοχής και των όμορων Δήμων.

Τα τελευταία 2 χρόνια, ο Δήμος Ελευσίνας, με τη σύσταση της νέας Αντιδημαρχίας Τουρισμού & Διεθνών Σχέσεων και μέσω των εργασιών της Επιτροπής Τουρισμού, επιχειρεί να επανασυστήσει σε πανελλαδικό αλλά και διεθνές επίπεδο –ενόψει και της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 2023- την Ελευσίνα & τη Μαγούλα, ως τουριστικούς προορισμούς.

Η ανάδειξη της πόλης και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, η σύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό, η τοπική κουλτούρα και η διασύνδεσή της με τη σύγχρονη κοινωνία αποτελούν και τους πυλώνες της τουριστικής στρατηγικής του Δήμου Ελευσίνας, με το πρόγραμμα να ενσωματώνει τους εξής άξονες:

• Υπηρεσίες εμπειρογνωμοσύνης ως μία μικτή υπηρεσία με στόχο την υποστήριξη και επίβλεψη των δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Ελευσίνας και διασύνδεσής τους με την Ελευσίνα 2023 – Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώπης,

• Στρατηγικός σχεδιασμός για τη στοχευμένη παρουσία του Δήμου στα έντυπα και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης

• Διαφήμιση και προώθηση δράσεων

• Δημιουργία portal για την τουριστική προβολή του Δήμου

• Προβολή της πόλης σε στρατηγικά σημεία συγκέντρωσης κοινού

• Συμμετοχή σε εκθέσεις τουριστικού ενδιαφέροντος

Σχετικά Άρθρα

Εγγραφή
Notify of

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
ΘΡΙΑΣΙΟ