Αφού έχει ήδη περάσει από …σαράντα κύματα, η ΓΑΙΑΟΣΕ δίνει πια ιδιαίτερη σημασία στη διαβούλευση με τους παράγοντες της αγοράς που θα ακολουθήσει τη δημοσιοποίηση της πρόσκλησης για το Εμπορευματικό Κέντρο του Θριασίου, καθώς μέσα από αυτή θα αναδειχθούν οι ανάγκες και οι απαιτήσεις προκειμένου να έχει επιτυχία το εγχείρημα δημιουργίας του εμπορευματικού κέντρου και να μη καταλήξει στο κενό όπως οι προηγούμενες προσπάθειες . «Θα προκηρύξουμε ένα διαγωνισμό ευέλικτο, αφού λάβουμε υπόψη τις παρατηρήσεις των εταιρειών logistics, των μεταφορέων και των ναυτιλιακών», επεσήμανε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Θανάσης Σχίζας.
Η ΓΑΙΑΟΣΕ επεξεργάζεται τρία σενάρια, με πιο πιθανό την κατάτμηση της έκτασης, σε 5-6 κομμάτια, 100-120 στεμμάτων έκαστο, με δυνατότητα δόμησης 40.000 τ.μ. «Επιδίωξη είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοποίηση του ακινήτου των 600 στρεμμάτων. Εάν έρθει έστω και ένας και φτιάξει μια αποθήκη, να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι», υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Από πού πηγάζει η αισιοδοξία; «Το τοπίο των μεταφορών δείχνει να είναι διαφορετικό, λόγω της γιγάντωσης του Πειραιά. Το 2008, ο ΟΛΠ διακίνησε 0,43 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, το 2013 ΟΛΠ και Cosco ξεπέρασαν τα 3,16 εκατ.», επισημαίνει ο κ. Σχίζας, υπογραμμίζοντας ότι ο διαγωνισμός για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου θα προκηρυχθεί στις αρχές του 2015. Η στρατηγική του θέση το μεγαλύτερο ατού Βασικό πλεονέκτημα της περιοχής όπου σχεδιάζεται να δημιουργηθεί το εμπορευματικό κέντρο είναι το γεγονός ότι το ακίνητο του Θριασίου είναι στρατηγικά χωροθετημένο κοντά στην Αθήνα και στο λιμάνι του Πειραιά, διαθέτει άμεση σιδηροδρομική σύνδεση σε Διευρωπαϊκό Δίκτυο και άμεση οδική πρόσβαση στην Αττική Οδό και στο λοιπό εθνικό δίκτυο. Ειδικότερα, το ακίνητο διαθέτει άμεση πρόσβαση σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο με τη νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), Θριασίου – Κορίνθου, καθώς και στον νέο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) μέσω της γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου. Υπέρ της κατασκευής του Θριασίου τάσσεται σύσσωμος ο κλάδος των logistics, αλλά και των μεταφορέων. «Σε όλα τα προηγμένα λιμάνια υπάρχουν χώροι που λειτουργούν ως εμπορευματικά κέντρα. Στο λιμάνι του Ικονίου δεν υπάρχει όμορη έκταση. Ο πλησιέστερος χώρος που διαθέτει σιδηροδρομική σύνδεση είναι το Θριάσιο. Η ανάγκη είναι δεδομένη, με την αύξηση του φορτίου», αναφέρει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sarmed Γιάννης Σαραντίτης.
Ακολουθήστε το «ΘΡΙΑΣΙΟ» στο Google News, Facebook & Twitter