ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣΤΟΠΙΚΑΧΑΪΔΑΡΙ

Τέλος η κίνηση στη Λεωφόρο Αθηνών και στο Σχιστό (;)

Καραγιάννης: Ζωτικής σημασίας για τη Δυτική Αττική το έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου η ολοκλήρωση του Κόμβου Σκαραμαγκά

«Τόσο η Δυτική Αττική όσο και η Δυτική Αθήνα χρειάζονται ενίσχυση ως προς τις συγκοινωνιακές υποδομές τους», τόνισε ο κ. Γιώργος Καραγιάννης και σε αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να συμβάλλει η σύνδεση Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και η ολοκλήρωση του κόμβου Σκαραμαγκά.

Πέραν της επέκτασης του προαστιακού στη δυτική Αττική, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών σε συνέντευξη του αναφέρθηκε και στο «ζωτικής σημασίας για τη Δυτική Αττική» έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και ολοκλήρωσης του Κόμβου Σκαραμαγκά καθώς θα αποσυμφορήσει την κίνηση των οχημάτων στη Λεωφόρο Σχιστού και την Λεωφόρο Αθηνών.

Τέλος η κίνηση στη Λεωφόρο Αθηνών και στο Σχιστό (;)

Θυμίζουμε ότι το αντικείμενο της πράξης είναι:

α. Η ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω (Δ.Π.Λ.Α.) σε μήκος 1,5 χλμ. περίπου, από το πέρας του κατασκευασμένου και ήδη σε λειτουργία τμήματος της Λεωφόρου, μέχρι τα όρια του Ανισόπεδου Ημικόμβου Σκαραμαγκά (συμβολής της Δ.Π.Λ.Α. στην Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου),

β. Η κατασκευή του ανισόπεδου ημικόμβου “Σκαραμαγκά” ,

γ. Η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου “Ναυπηγείων”, ο οποίος προβλέπεται να εξυπηρετεί τη σύνδεση της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως (Σχιστού) με την οδό Παλάσκα,

δ. Η βελτίωση του ανισόπεδου κόμβου “Σχιστού” μεταξύ της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου και της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως – Σχιστού Καθώς και τα απαιτούμενα έργα συλλεκτήρων ομβρίων και αποχέτευσης, οδοφωτισμού, σηματοδότησης, σήμανσης – ασφάλισης, πρασίνου.

Τέλος η κίνηση στη Λεωφόρο Αθηνών και στο Σχιστό (;)
Γ. Καραγιάννης

Στο αντικείμενο επίσης περιλαμβάνεται η εκπόνηση των υπολειπομένων μελετών για τη δημοπράτηση του ανωτέρω περιγραφέντος φυσικού αντικειμένου, και η επικαιροποίηση της μελέτης παραλλαγής του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών – Κορίνθου παρά τη Λίμνη Κουμουνδούρου .

Τέλος προβλέπεται να γίνουν εργασίες μετακινήσεων δικτύων Ο.Κ.Ω., αρχαιολογικές έρευνες καθώς και οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις.


Ακολουθήστε το «ΘΡΙΑΣΙΟ» στο Google News, Facebook & Twitter

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button
ΘΡΙΑΣΙΟ