Ένα από τα σημαντικότερα έργα για την οικονομία, και ιδιαίτερα για τον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών, είναι το κέντρο logistics στο Θριάσιο.
Ένα project που θα ξεπεράσει τα 150 εκατ. ευρώ και αν θέλετε είναι και μια σημαντικότατη παρέμβαση, η δεύτερη σε μέγεθος και σημασία μετά το Ελληνικό. Αυτό το έργο, αφού έκλεισαν όλες οι εκκρεμότητες, κάποιος έχει αποφασίσει να το τρενάρει.
Αυτό, λοιπόν, το έργο, αφού κατάφερε να ξεπεράσει τους σκοπέλους που είχαν εμφανιστεί εδώ και χρόνια, αφού έγινε η επαναδιαπραγμάτευση με την Κομισιόν, στο παρά πέντε και προτού χαλάσει η συμφωνία, αφού έκλεισαν λοιπόν όλες οι εκκρεμότητες, κάποιος έχει αποφασίσει να το τρενάρει.
Η σύμβαση παραχώρησης στην κοινοπραξία Goldair – ETBA έπρεπε να έχει κατατεθεί στη Βουλή από το καλοκαίρι. Αρχικά πριν από τις διακοπές, στη συνέχεια όλοι περίμεναν ότι αυτό θα συμβεί αμέσως μετά τα… μπάνια του λαού… και των βουλευτών.
Αλίμονο, έχουν περάσει δύο μήνες μέσα στο φθινόπωρο αλλά η σύμβαση δεν έχει πάει στη Βουλή. Τι περιμένουν άραγε στο υπουργείο; Να πάμε στα Χριστούγεννα; Ή μήπως υπάρχει κάποια σκοπιμότητα προεκλογική στην όλη καθυστέρηση;
Τέτοιες επενδύσεις, με σίγουρο και σοβαρό επενδυτή, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, ακόμη και με εξασφαλισμένο εργολάβο που θα αναλάβει να φτιάξει το έργο, δεν πρέπει να καθυστερούν. Ειδικά τώρα που όλοι μιλούν για επενδυτικό «οργασμό» στην Ελλάδα.
Όταν μιλάμε για ξεκάθαρο project άνω των 150 εκατ. ευρώ, που θα αλλάξει την εικόνα της περιοχής του Θριασίου και θα μετατρέψει την Ελλάδα σε κόμβο εμπορευματικών μεταφορών στα Βαλκάνια, καλό είναι να προσέχουμε με τα χρονοδιαγράμματα.
210 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα στεγασμένων χώρων θα φτιαχτούν, 250 χιλιάδες παλετοθέσεις, 4.000 θέσεις για αυτοκίνητα, 120 θέσεις για φορτηγά σε μια έκταση 588 στρεμμάτων. Αυτά όλα θα κατασκευαστούν την ώρα που το λιανεμπόριο ζητά νέους χώρους αποθήκευσης και η χώρα δεν έχει.
Ας μην κλαίμε, λοιπόν, όταν δεν γίνονται επενδύσεις…